Bundy -20% 

Často kladené otázky

Ako sa nakupuje na Ermaan.sk?

Nákup na stránkach je jednoduchý. Vyberte si model, ktorý sa Vám páči a veľkosť, ktorú si obvykle kupujete. Ak si nie ste istí veľkosťou, napíšte nám a my Vám model radi premeriame. Overiť dostupnosť si môžete aj priamo na stránke, kliknutím na “Dostupnosť na prevádzkach”. Dokončite nákup a kuriér Vám zásielku doručí na Vami zvolenú adresu alebo si tovar prevezmete priamo na jednej z našich predajní.

Ako môžem zaplatiť?

Platiť môžete kartou alebo prevodom na účet prostredníctvom platobnej brány Trustpay. Ak kupujete tovar na dobierku, za tovar budete platiť v hotovosti priamo kuriérovi pri preberaní tovaru. Vyberte si formu platby, ktorá Vám najlepšie vyhovuje.

Môžem po dokončení objednávku ešte zmeniť?

Samozrejme, zavolajte nám na telefónne čísla 0915 494 986 alebo napíšte email a radi Vašu objednávku upravíme.

Ako dlho trvá doručenie mojej objednávky?

Tovar máme u nás na skladoch, pri jednopoložkových objednávkach odosielame tovar do 24 hodín. Ak je položiek v objednávke viac, sťahujeme tovar z viacerých skladov, preto doručenie tovaru trvá 5-7 pracovných dní.

Musím si dať tovar doručiť na domácu adresu?

Spolupracujeme s prepravnou spoločnosťou GLS, ktorá doručuje na ľubovoľnú adresu. Vyberte si adresu, ktorá Vám najlepšie vyhovuje a na ktorej sa najčastejšie v priebehu dňa zdržujete.

Koľko stojí poštovné?

Informácie o cenách nájdete TU.

Je možný osobný odber?

Samozrejme, osobný odber je možný na ktorejkoľvek z našich predajní. Stačí, ak si v košíku vyberiete Vami vybranú predajňu, ktorá je najbližšie k Vám. Objednávky na osobný odber sa uhrádzajú vopred, platobnou kartou alebo bankovým prevodom Po skompletizovaní objednávky Vás budú kontaktovať priamo z predajne.

Ako môžem vrátiť zakúpený tovar?

Tovar zašlite poštou ako poistený list či balík. Vyplňte formulár, ktorý nájdete TU a vyplnený ho pošlete späť na našu adresu:

ERMAAN s.r.o.

Belopotockého 627

03101 Liptovský Mikuláš



Čo ako nebudete mať všetok tovar z mojej objednávky

O nedostupnom tovare vo Vašej objednávke Vás budeme informovať mailom alebo telefonicky. Ponúkneme Vám iné alternatívy, prípadne Vám odošleme objednávku bez chýbajúceho tovaru.