Pridali ste do košíka položku
Dokončiť nákup
VÁŠ NÁKUP
V košíku máte 0 ks
Celkom 0,00 €
Filter produktov
Filter je aktívny

Často kladené otázky

 

Ako sa nakupuje na Ermaan.sk?

 Nákup na stránkach je jednoduchý. Vyberte si model, ktorý sa Vám páči, veľkosť ktorú si obvykle kupujete alebo si pozrite “Tabuľku veľkostí” a na základe zmerania vyberte tú správnu. Overiť dostupnosť si môžete aj priamo na stránke. Kliknite na “Dostupnosť na prevádzkach”.  Dokončite nákup a už len počkajte na kuriéra s vaším balíkom, alebo si tovar prevziať priamo na niektorej z našich predajní

 

Ako môžem zaplatiť?

 Prijímame platby na dobierku, prevodom na účet. Ktorá forma vám najlepšie vyhovuje.

 

Môžem po dokončení objednávku ešte zmeniť?

 Samozrejme zavolajte nám na telefónne čísla alebo napíšte email a radi Vašu objednávku zmeníme.

 

Ako dlho trvá doručenie mojej objednávky?

 Celý sortiment tovaru máme u nás na sklade preto doručenie na tovar je maximálne do 5 pracovných dní. 

 

Musím si dať tovar doručiť na domácu adresu?

 Doručujeme výhradne kuriérskou službou, ktorá doručuje na ľubovoľnú adresu. Čiže ak ste počas pracovných dní od 8,00 – 17,00 hod. v práci alebo niekde inde ako doma, nechajte si to doručiť tam. Kuriér Vás ľahšie nájde a vy budete mať nákup čo najskôr u seba. Môžete si tiež tovar prevziať aj na niektorej z našich predajní.

 

Koľko stojí poštovné?

 Poštovné je dočasne zvýšené na 3,50 EUR pri nákupe do 100 EUR. Nad 100€ je zdarma. Výmeny a vrátený tovar nie sú spoplatnené poštovným. To znamená, že pri výmene tovaru poštovné ku Vám už neúčtujeme.

 

Je možný osobný odber?

 Áno osobný odber je možné urobiť na ktorejkoľvek z našich predajní. Stačí ak si v košíku vyberiete Vami vybranú predajňu najbližšie k Vám.

 

Ako môžem vrátiť zakúpený tovar?

 Urobíte to tak, že vyplníte reklamačný formulár, ktorý nájdete na našej stránke a vyplnený ho pošlete späť na našu adresu. Na formulári uveďte čo chcete so zakúpeným tovarom urobiť – vrátiť, vymeniť, vyreklamovať.

 

Čo ako nebudete mať všetok tovar z mojej objednávky

                                 

 V záujme čo najrýchlejšieho doručenia sa môže stať, že dočasne vypredaný tovar nebude k dispozícií. Vtedy môžeme poslať časť objednávky, ktorá je skladom ihneď a následne chýbajúci tovar dopošleme. Nebojte sa poštovné znovu neplatíte, je ZADARMO.

Hore